четвер, 1 жовтня 2020 р.

Всеукраїнський місячник шкільних бібліотек

 1 жовтня розпочинається Всеукраїнський Місячник шкільних бібліотек,який в цьому році проходить під гаслом "Шкільна бібліотека та екологічна просвіта учнів".

А ще сьогодні Міжнародний день музики,вже традиційно в цей день у нашій шкільній бібліотеці лунає музика. "Мовою музики говорить весь світ" - таке гасло сьогоднішнього дня)
Другий місяць осені починається з особливої дати. 1 жовтня у всьому світі відзначається Міжнародний день людей похилого віку, проголошений Генеральною Асамблею ООН. Учні початкових класів готують малюночки на виставку "Мої дідусь та бабуся".




Для учнів початкових класів була підготовлена виставка «Буду я природі другом».

Усе що оточує нас, серед чого ми живемо — це природа. Природа дає все необхідне для життя людей, тварин, рослин — воду і повітря. Природа потребує пос­тійної уваги, турботи. Ми повинні берегти природу, охо­роняти її багатства.



Шкільною бібліотекою був проведений онлайн-фотовернісаж "Моя маленька батьківщина".
Село моє - це мальви у вікні
І став чистий та широкий
Це все насправді є – та ніби уві сні
Не відвести від цього очі
Краса моєї сторони
Тобою я завжди пишаюсь
Рідня з тобою я і ти
І я цього ніколи не цураюсь  


















Немає коментарів:

Дописати коментар