ПОРЯДОК ПОДАННЯ ТА РОЗГЛЯДУ ЗАЯВ ПРО ВИПАДКИ БУЛІНГУ В ЗАКЛАДІ ОСВІТИ
Закон України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)"https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2657-19
Процедура подання (з дотриманням конфіденційності) заяви про випадки булінгу (цькування)
1. Усі здобувачі освіти, педагогічні працівники закладу, батьки та інші учасники освітнього процесу повинні обов’язково повідомити директора навчального закладу про випадки булінгу (цькування), учасниками або свідками якого вони стали, або підозрюють про його вчинення по відношенню до інших осіб за зовнішніми ознаками, або про які отримали достовірну інформацію від інших осіб.
2. На ім’я директора закладу пишеться заява (конфіденційність гарантується) про випадок боулінгу (цькування).
3. Директор закладу видає наказ про проведення розслідування та створення комісії з розгляду випадку булінгу (цькування), скликає її засідання.
4. До складу такої комісії входять педагогічні працівники (у тому числі психолог, соціальний педагог), батьки постраждалого та булерів, керівник навчального закладу та інші зацікавлені особи.
5. Рішення комісії реєструються в окремому журналі, зберігаються в паперовому вигляді з оригіналами підписів усіх членів комісії.
Порядок реагування на доведені випадки булінгу (цькування) та відповідальність осіб, причетних до булінгу
- Директор закладу має розглянути звернення у встановленому порядку.
- Директор закладу створює комісію з розгляду випадків булінгу, яка з’ясовує обставини булінгу.
- Якщо комісія визнала, що це був булінг, а не одноразовий конфлікт, то директор ліцею повідомляє уповноважені підрозділи органів Національної поліції України та Службу у справах дітей.
- Особи, які за результатами розслідування є причетними до булінгу, несуть відповідальність відповідно до частини другої статті 13 (вчинення правопорушень за статтею 1734) Кодексу України про адміністративні правопорушення.
ПЛАН ЗАХОДІВ
щодо профілактики булінгу в учнівському
середовищі
2019-2020
навчального року
№
|
НАЗВА ЗАХОДУ
|
ЦІЛЬОВА
АУДИТОРІЯ
|
ТЕРМІН
ПРОВЕДЕННЯ
|
ВІДПОВІДАЛЬНІ
|
1.
|
Тренінгове
заняття «Профілактика булінгу в учнівському середовищі».
|
5-11кл.
|
Вересень
2019 р.
|
Педагог-організатор
|
2.
|
Поради «Як допомогти дітям
упоратися з булінгом».
|
1-11кл.
|
Протягом року
|
Педагог-організатор
|
3.
|
Поради батькам, щоби зменшити ризик булінгу
та кібербулінгу для своєї дитини.
|
Батьки
|
Протягом року
|
Класні керівники
|
4.
|
5-11кл.
|
Грудень
2019 р.
|
Класні керівники
|
|
5.
|
Міні-тренінг "Як навчити дітей
безпечної поведінки в Інтернеті".
|
2-4кл.
|
Лютий
2020 р.
|
Класні керівники
|
6.
|
Корисні правила-поради для
профілактики і подолання кібер-булінгу.
|
5-11кл.
|
Березень
2020 р.
|
Класні керівники
|
7.
|
Круглий
стіл для педагогічного колективу «Безпечна школа. Маски булінгу».
|
Педагогічний колектив
|
Березень
2020 р.
|
Заступник
директора з НВР
|
8.
|
Круглий стіл для
батьків «Поговоримо
про булінг та кібербулінг».
Заняття батьківського
всеобучу «Попередження булінгу»
|
Батьки
|
Квітень
2020 р.
Грудень
2020 р.
|
Заступник
директора з НВР
Класні керівники
|
9.
|
Години спілкування на
тему: «Кібербулінг», «Дружній клас», «Чи ми друзі?»
|
1-11кл.
|
Квітень
2020 р.
|
Класні керівники
|
10.
|
Консультативний
пункт .
«Скринька
довіри».
|
Батьки, здобувачі освіти
|
Постійно
|
Педагог-організатор
|
11.
|
Виставка
малюнків «Я проти булінгу»
|
3-8 класи
|
Листопад
2020 р.
|
Класні керівники
|
Немає коментарів:
Дописати коментар