Методична
проблема Сивашівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів
«Компетентісний
підхід та особливості соціалізації особистості в умовах створення єдиного
освітнього простору»
|
І.
Діагностично-теоретичний етап.
Мета методичної
проблеми: удосконалення
професійної компетентності
кожного вчителя,
підвищення науково-теоретичного й загально-культурного рівня,
психолого-педагогічної підготовки та професійної майстерності, розвиток їх
творчої ініціативи, формування в них готовності до самовдосконалення,
самоосвіти, саморозвитку в умовах сучасного єдиного освітнього простору закладу
загальної середньої освіти
Завдання,
які стоять перед закладом на 2019-2020 навчальний рік:
-
системне
впровадження в педагогічну практику інноваційних
технологій,
які забезпечують особистісно орієнтований підхід до учнів; технології
інтерактивного навчання; технології проектів; технології критичного мислення;
ігрових технологій; інформаційних технологій, технології диференційованого
навчання;
-
виховання
патріота, громадянина України;
-
формування
інтелектуально-пізнавальних здібностей учнів;
-
розвиток
творчої активності кожного суб’єкта навчання;
-
підтримка
соціального партнерства з усіма об’єктами моделі;
-
моніторинг
результатів зовнішнього незалежного оцінювання, посилення
роботи
з організації якісної підготовки до участі в зовнішньому незалежному
тестуванні;
-
розвиток
практично-дослідницьких навичок учнів, забезпечення й
стимулювання
саморозвитку і самореалізації особистості через роботу з обдарованими та здібними
учнями із залучення їх до роботи в МАН;
-
формування
професійної компетентності вчителя.
ІІ.
Практично-діяльнісний етап (2020-2021 навчальний рік).
Мета: сприяння
переорієнтації педагогічної свідомості в поглядах на ключові питання проблеми,
що реалізують;
розроблення практики та стратегії
реалізації проблеми;
вивчення науково-теоретичних засад;
формування професійної
компетентності вчителя, її сутності, структури, змісту;
теоретично дослідити проблему
шляхом проведення засідань педрад, семінарів, методичних об’єднань,
індивідуальних консультацій, самоосвіти.
Основні завдання:
-
розроблення
внутрішньої системи забезпечення якості освіти;
-
розвиток
професійної компетентності педагог7а шляхом упровадження
сучасних
інноваційних технологій з питань формування компетентісного підходу щодо
соціалізації учнів;
-
розроблення
загальних методичних рекомендацій з реалізації проблеми
компетентісного
підходу щодо соціалізації особистості та створення нового освітнього простору
-
підвищення
ефективності проведення уроків та виховних заходів, підвищення
рівня
якості знань учнів;
-
забезпечення
всебічного розвитку дітей під час освітнього процесу;
-
формування
в учнів комплексу ключових компетентностей під час уроків та
позакласної
діяльності;
-
виховання
в учнів почуття патріотизму, відповідальності, толерантності,
активної
життєвої позиції.
Прогнозовані
результати:
-
здійснення
аналізу досягнутих раніше результатів з проблеми;
-
аналіз
банку педагогічних технологій, використаних і можливих для
застосування
в процесі реалізації проблеми;
-
визначення
рівня роботи з реалізації проблеми(дієва самоосвітня робота);
-
спрямування
роботи всіх методичних структур над єдиною науково-
методичною
проблемою;
-
накопичення
теоретичного матеріалу з тем.
Шляхи реалізації:
-
спрямування
всіх напрямків методичної роботи на розвиток творчого
потенціалу
педагогів у контексті реалізації проблемної теми;
-
організація,
проведення та забезпечення участі в конкурсах різних рівнів,
виставках,
науково-практичних конференціях для учнів та вчителів, які беруть участь у
роботі над проблемою;
-
організація
дієвої самостійної роботи педагогів із визначеної проблеми;
-
підготовка
матеріалів щодо роз’яснення основних завдань, ідей роботи над
проблемою;
-
діагностика
стану й ефективності навчально-виховного процесу в закладі
освіти;
-
обговорення
досвіду роботи вчителів, спрямування їх роботи на вирішення
ключових
завдань проблеми;
-
проведення
інструктивно-методичних нарад, лекцій, дискусій, диспутів для
вчителів
із визначеної проблеми;
-
удосконалення,
належне спрямування всіх форм методичної роботи,
активізація
діяльності шкільних методичних об’єднань;
-
забезпечення
ефективної роботи творчих груп;
-
розробка
творчими групами основних положень, рекомендацій, методів,
заходів,
технологій найбільш ефективних у роботі закладу освіти, кожного педагога;
-
узагальнення
і упровадження в практику роботу вчителів педагогічного
досвіду
з даної проблеми;
-
творчі
звіти вчителів за результатами проблеми, проведення моніторингу
навчальних
досягнень учнів, виявлення рівня їхньої вихованості, розвитку;
-
залучення
батьків до спілкування через ІКТ-технології;
-
інформатизація
бібліотечної діяльності.
Немає коментарів:
Дописати коментар