четвер, 16 липня 2020 р.

Методична проблема над якою працює заклад











Методична проблема Сивашівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів
«Компетентісний підхід та особливості соціалізації особистості в умовах створення єдиного освітнього простору»













І. Діагностично-теоретичний етап.
Мета методичної проблеми: удосконалення професійної компетентності
кожного вчителя, підвищення науково-теоретичного й загально-культурного рівня, психолого-педагогічної підготовки та професійної майстерності, розвиток їх творчої ініціативи, формування в них готовності до самовдосконалення, самоосвіти, саморозвитку в умовах сучасного єдиного освітнього простору закладу загальної середньої освіти
Завдання, які стоять перед закладом на 2019-2020 навчальний рік:
-         системне впровадження в педагогічну практику інноваційних
технологій, які забезпечують особистісно орієнтований підхід до учнів; технології інтерактивного навчання; технології проектів; технології критичного мислення; ігрових технологій; інформаційних технологій, технології диференційованого навчання;
-         виховання патріота, громадянина України;
-         формування інтелектуально-пізнавальних здібностей учнів;
-         розвиток творчої активності кожного суб’єкта навчання;
-         підтримка соціального партнерства з усіма об’єктами моделі;
-         моніторинг результатів зовнішнього незалежного оцінювання, посилення
роботи з організації якісної підготовки до участі в зовнішньому незалежному тестуванні;
-         розвиток практично-дослідницьких навичок учнів, забезпечення й
стимулювання саморозвитку і самореалізації особистості через роботу з обдарованими та здібними учнями із залучення їх до роботи в МАН;
-         формування професійної компетентності вчителя.


ІІ. Практично-діяльнісний етап (2020-2021 навчальний рік).
Мета: сприяння переорієнтації педагогічної свідомості в поглядах на ключові питання проблеми, що реалізують;
            розроблення практики та стратегії реалізації проблеми;
            вивчення науково-теоретичних засад;
            формування професійної компетентності вчителя, її сутності, структури, змісту;
             теоретично дослідити проблему шляхом проведення засідань педрад, семінарів, методичних об’єднань, індивідуальних консультацій, самоосвіти.
Основні завдання:
-         розроблення внутрішньої системи забезпечення якості освіти;
-         розвиток професійної компетентності педагог7а шляхом упровадження
сучасних інноваційних технологій з питань формування компетентісного підходу щодо соціалізації учнів;
-         розроблення загальних методичних рекомендацій з реалізації проблеми
компетентісного підходу щодо соціалізації особистості та створення нового освітнього простору
-         підвищення ефективності проведення уроків та виховних заходів, підвищення
рівня якості знань учнів;
-         забезпечення всебічного розвитку дітей під час освітнього процесу;
-         формування в учнів комплексу ключових компетентностей під час уроків та
позакласної діяльності;
-         виховання в учнів почуття патріотизму, відповідальності, толерантності,
активної життєвої позиції.
         Прогнозовані результати:
-         здійснення аналізу досягнутих раніше результатів з проблеми;
-         аналіз банку педагогічних технологій, використаних і можливих для
застосування в процесі реалізації проблеми;
-         визначення рівня роботи з реалізації проблеми(дієва самоосвітня робота);
-         спрямування роботи всіх методичних структур над єдиною науково-
методичною проблемою;
-         накопичення теоретичного матеріалу з тем.
Шляхи реалізації:
-         спрямування всіх напрямків методичної роботи на розвиток творчого
потенціалу педагогів у контексті реалізації проблемної теми;
-         організація, проведення та забезпечення участі в конкурсах різних рівнів,
виставках, науково-практичних конференціях для учнів та вчителів, які беруть участь у роботі над проблемою;
-         організація дієвої самостійної роботи педагогів із визначеної проблеми;
-         підготовка матеріалів щодо роз’яснення основних завдань, ідей роботи над
проблемою;
-         діагностика стану й ефективності навчально-виховного процесу в закладі
освіти;
-         обговорення досвіду роботи вчителів, спрямування їх роботи на вирішення
ключових завдань проблеми;
-         проведення інструктивно-методичних нарад, лекцій, дискусій, диспутів для
вчителів із визначеної проблеми;
-         удосконалення, належне спрямування всіх форм методичної роботи,
активізація діяльності шкільних методичних об’єднань;
-         забезпечення ефективної роботи творчих груп;
-         розробка творчими групами основних положень, рекомендацій, методів,
заходів, технологій найбільш ефективних у роботі закладу освіти, кожного педагога;
-         узагальнення і упровадження в практику роботу вчителів педагогічного
досвіду з даної проблеми;
-         творчі звіти вчителів за результатами проблеми, проведення моніторингу
навчальних досягнень учнів, виявлення рівня їхньої вихованості, розвитку;
-         залучення батьків до спілкування через ІКТ-технології;
-         інформатизація бібліотечної діяльності.


Немає коментарів:

Дописати коментар